NASZE REALIZACJE

Wielcy Małym

Projekt autorski agencji BKEV, realizowany od 12 lat. Akcja społeczna Wielcy Małym to akcja charytatywna, połączona z wystawą i aukcją dzieł sztuki polskich artystów oraz fotografii znanych osób wraz z ich adoptowanymi pupilami na rzecz najuboższych i najbardziej potrzebujących schronisk dla bezdomnych zwierząt w Polsce. Dochody z akcji są w całości przeznaczane na pomoc typowanym corocznie schroniskom dla bezdomnych zwierząt

w Polsce. Akcja jest realizowana od 12 lat pod ciągłym Patronatem Honorowym Małżonki Prezydenta RP. Więcej na www.wielcymalym.pl

Audi Design Lab

Projekt autorski agencji BKEV, zrealizowane dwie edycje w 2016 i w 2019 roku. Spotkanie eksperckie w formule panelu dyskusyjnego z udziałem czołowych profesjonalistów w dziedzinie szeroko pojętego designu, wpisanego w DNA marki Audi. Celem projektu jest zarysowanie trendów

i tendencji na kilku najważniejszych płaszczyznach designu współczesnego za pośrednictwem dyskusji nad aktualnymi zjawiskami społeczno-kulturowymi determinującymi zmiany w tych dziedzinach. W projekcie bierze udział z ramienia Audi Kamil Łabanowicz, architekt i projektant samochodów Audi.

Sense Poland w Konsulacie Generalnym RP w Nowym Jorku

Projekt autorski agencji BKEV realizowany w partnerstwie z Konsulatem Generalnym RP w Nowym Jorku, KGHM Polska Miedź oraz Agencją Rozwoju Przemysłu, przy udziale najważniejszych polskich instytucji kultury (Zamek Królewski w Warszawie, Muzeum Łazienki Królewskie, Narodowy Instytut Dziedzictwa, Narodowe Archiwum Cyfrowe). Celem projektu jest promocja Polski za pośrednictwem jej kultury, wzorowana na najlepszych przedwojennych tradycjach promowania Polski i jej potencjału gospodarczego. Nowatorska formuła prezentacji multimedialnej została uzupełniona o wystawę zewnętrzną prezentującą obraz przedwojennej Polski.

Kampania reklamowa marki Primavera

Polska Woda Sp. z o.o., producent wody źródlanej Primavera, jest wieloletnim Klientem agencji BKEV. Agencja odpowiada za realizację corocznych kampanii reklamowych marki w mediach (Internet, radio, wcześniej również TV, prasa, outdoor) oraz produkcję materiałów reklamowych (sesje zdjęciowe, spoty radiowe i telewizyjne) z udziałem ambasadorów marki Primavera w Polsce - Michaliny Rodak oraz Marcina Gortata (wcześniej również Pawła Królikowskiego). Na zdjęciu Michalina Rodak w obiektywie znanej fotografki Izabeli Urbaniak, współpracującej m.in. z włoskim wydaniem magazynu Vogue.

Varsopolis

Projekt autorski agencji BKEV. Coroczne wydarzenie (w 2019 roku odbyła się trzecia edycja) realizowane w partnerstwie z firmami i markami: Montblanc, Orlen Paliwa, PGE, Agencją Rozwoju Przemysłu, Pirelli, Primavera. Varsopolis nawiązuje do najpiękniejszych polskich tradycji związanych 

z przemysłem motoryzacyjnym, a także wydarzeń gromadzących pasjonatów pięknych samochodów w okresie międzywojennym. Podczas ostatniej edycji obok Konkursu Elegancji odbyły się aktywności towarzyszące, w tym debata poświęcona elektromobilności przygotowana pod auspicjami Harvard Business Review Polska. Więcej na www.varsopolis.pl

Wystawy artystyczne

Bardzo ważną dziedzinę aktywności agencji stanowi corporate cultural responsibilty, czyli kulturowa odpowiedzialność biznesu. Wystawy czołowych polskich i zagranicznych artystów oraz inne (retrospektywne, historyczne, tematyczne, itp.) są częścią wielu projektów agencyjnych, jak np. Wystawa Trzech Młodożeńców w Muzeum Kinematografii w Łodzi, Wystawa Plakatu podczas Festiwalu Kultury i Piosenki Polskiej i Czeskiej

w Nachodzie, Wystawa Futuro-Kosmos podczas Gali Future & Space, wystawy zewnętrzne: Olimpijska w Centrum Olimpijskim oraz

w warszawskim Ogrodzie Botanicznym, Sense Poland w Konsulacie Generalnych RP w Nowym Jorku czy Skarby Przeszłości - Varsopolis

w Łazienkach Królewskich.

Future & Space

Projekt autorski agencji BKEV. Wydarzenie realizowane pod patronatem Polskiej Agencji Kosmicznej oraz w partnerstwie z magazynem Esquire Polska. Koncepcja projektu zbudowana wokół wizyty w Polsce prof. Jamesa A. Pawelczyka, amerykańskiego astronauty polskiego pochodzenia, który odbył lot w kosmos z polską flagą. Program wydarzenia uatrakcyjniły: wystawa futuro-kosmiczna Anny Gruszczyńskiej i Zbiginiewa M. Dowgiałło, wykorzystanie najnowszych technologii do renderingu postaci gościa honorowego w czasie rzeczywistym oraz występ Maestry Małgorzaty Walewskiej do specjalnie przygotowanych kosmicznych projekcji multimedialnych.

Mastercard World Signia

Projekt autorski agencji BKEV. Wydarzenie zrealizowane na zlecenie mBanku (dawniej Multibanku) oraz Mastercard, związane z wydaniem przez bank karty kredytowej Mastercard World Signia dla 500 najlepszych klientów,

w formule koncertu w Teatrze Narodowym z udziałem czołowych osobistości polskiej sceny rozrywkowej: Tomasza Raczka, Justyny Steczkowskiej, Olgi Bończyk, Rafała Królikowskiego oraz z gościnnym udziałem Cristiny Betourne-Bien. Partnerski udział marki Montblanc.

Celebrity management & ambasadorzy marek

Agencja BKEV jest jedną z pierwszych agencji, która wprowadziła na polski rynek instytucję ambasadora marki i realizowała szereg projektów z zakresu celebrity management. Dzięki działaniom agencji ambasadorami marek zostali m.in. Magdalena Cielecka (Jackpot), Wojtek Brzozowski (Cottonfield), Marta Żmuda Trzebiatowska (Cottonfield Woman, Clarins), Sylwia Gruchała (Cottonfield Woman), Małgorzata Ostrowska-Królikowska (Montblanc Signature for Good), Beata Sadowska (Clarins), Olga Frycz (Renault), Rafał Królikowski (Renault, Bosch), Paweł Królikowski (Primavera, QAFP, Michelin), Piotr Machalica (QAFP, Wonga), rodzina Królikowskich (Lasy Państwowe).

Las Kultury

Projekt autorski agencji BKEV. Cykliczne wydarzenie, którego główną ideą jest stworzenie swoistych pomników dla wybitnych ludzi kultury, którzy odeszli niedawno, ale poprzez swoje dzieła będą wiecznie żywi w kulturze narodu. Pierwszy dąb został zadedykowany poetce Wisławie Szymborskiej. Przedstawiciele świata kultury otworzyli drzwi do Lasu Kultury i wokół dębu Wisławy Szymborskiej, pierwszego drzewa w Alei Zasłużonych dla Kultury Polskiej, wspólnie odczytali wiersz poetki "Moralitet leśny”. Do tej pory odbyły się trzy edycje wydarzenia.

Nieborów uczy i inspiruje

Projekt autorski agencji BKEV. Projekt nawiązujący do historii Pałacu

w Nieborowie, który znany był zawsze ze swojej gościnności dla ludzi kultury. W ramach spotkań odbył się m.in. w Nowej Oranżerii wieczór poezji „Gałczyński przy świecach” czytanej przez Małgorzatę Ostrowską–Królikowską i Pawła Królikowskiego, rozmowa z Joanną Szczepkowską pt. „Nieborów we wspomnieniach” o jej nieborowskim dzieciństwie oraz plener malarski w Parku Arkadyjskim pod opieką artystyczną trzech wybitnych współczesnych artystów: Andrzeja Biernackiego, prof. Franciszka Maśluszczaka, prof. Mieczysława Wasilewskiego.

Festiwal Kultury i Piosenki Polskiej

i Czeskiej CZ-PL

Współpraca przy dwóch pierwszych edycjach Festiwalu. Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie programu wydarzenia, kontakt z mediami, rozmowy z potencjalnymi partnerami komercyjnymi oraz patronami honorowymi (Ministerstwo Kultury Republiki Czeskiej, Ambasada Czech

w Warszawiem, Instytut Czeski), fundraising oraz kreację, koordynację

i nadzór nad przebiegiem aktywności towarzyszących. Podczas II edycji Festiwalu odbyła się wystawa plakatów Jana Młodożeńca i Jana Rajlicha pod kuratorskim nadzorem Beaty Pawelczyk-Błasiak.

Koncert Niepodległości w Paryżu

Współpraca z Fundacją Editions Spotkania w zakresie współorganizacji wydarzenia (w części w Ambasadzie Polskiej w Paryżu) oraz w zakresie pozyskania finansowania dla projektu. Beata Pawelczyk-Błasiak jest autorką koncepcji tzw. kuchni historycznej, której prezentacja odbyła się podczas uroczystego bankietu po Koncercie. Położono nacisk na prezentację polskiej sztuki kulinarnej w ujęciu historycznym, odwołując się do wspólnych kart historii Narodów Polski i Francji. Postanowiono również wskazać podobieństwa obu kuchni narodowych w tym zakresie mimo różnorodności (w tym odmienności) i pochodzenia składników używanych do przygotowania tych wyjątkowych dań.

Wystawa “Dwaj Janowie od plakatu” podczas Festiwalu CZ-PL w czeskim Nachodzie

Projekt autorski agencji w ramach współorganizacji II edycji Festiwalu CZ-PL Kultury i Piosenki Polskiej i Czeskiej. Agencja była odpowiedzialna za kompleksową koordynację i organizację wybranych punktów programu Festiwalu, pozyskanie finansowania zewnętrznego, obsługę najważniejszych gości oraz mediów w ramach projektu. Beata Pawelczyk-Błasiak objęła nadzór kuratorski nad wystawą komparatywną twórczości dwóch wybitnych przedstawicieli szkoły plakatu polskiej i czeskiej - Jana Młodożeńca i Jana Rajlicha. Wystawa, zorganizowana w rynku czeskiego miasta partnerskiego Festiwalu Nachod, zainaugurowała II edycję Festiwalu.